sábado, 21 de enero de 2012

62.

Uste dut euskeraz idazten dudala gaztelera gehiegi erabili dudalako, uste dut gende askok ez duela euskara ulertzen, baina niri, nire lenguaia guztatzen zait eta asko gainera.
Euskara hiru urte nituenetik ikasi dut, eta orain bada nire bigarren lenguaia, euskara maite dut, oso polita da, nahiz eta gende asko ez jakin. Uste dut azalpen hau ez zaizuela asko importa baina niri bai.
Gabon, oso berandu da, ohean egon behar nengoen, baina nire burua bueltaka eta bueltaka dabil, beti berdinean pentzatzen, ezin dut nire burutik atera mutil hori, zer egiten hari den pentzetan, ea nitaz gogoratzen bada a la ez...
hainbat gauza nire buru txikitxoan, baina guztatzen zait, ez dakit, agian harrituko ninduke bera ni pentzatzen dudana bera ere pentzatezen duela, ez dakit.
Ez daukat gogo gehiagorik, orduan hemen hutziko dut. Hurrengora arte.

No hay comentarios:

Publicar un comentario