domingo, 15 de mayo de 2011

27.

Noizbait

Isiltazunak non zauden galdetzen dit noiznahi
Zure izena mila aldiz oihukatuz noiznahi
egutegiko orriak aurpegiratu dit
zenbat gau pasatu dudan itzarrik zu ez zaudenetik
Aska gaitezan malkoz esan zenidan noizbait
Izango dugu gure aukera seguru noizbait
geroztik noraezean barneko ekaitzetan
arraunean ibitzen naiz zure mezu baten zain
Bila nazazu izar bako gauetan
gida nazazu zure itsasertzera noizbait
Iritziko naiz argiak jarraituz
Iritziko naiz berriz saiatuz
Noizbait itzuliko naiz aurkituko zaitut
begiak itxiz gertu sentituz noizbait
Bilatu nazazu argiontziaz
gidatu nazazu itsasertzera
Iritziko naiz argiak jarraituz
Iritziko naiz berriz saiatuz
Noizbait itzuliko naiz aurkituko zaitut
begiak itxiz gertu sentituz
NOIZBAIT








El silencio me pregunta donde estas en cualquier momento
gritando tu nombre mil veces en cualquier momento
las hojas del calendario me han echado en cara
Cuantas noches he pasado en vela desde que no estás
liberémonos, me dijiste entre lágrimas alguna vez
tendremos nuestra oportunidad seguro algun día
desde entonces a la deriva en las tormentas de mi interior 
remo esperando un mensaje tuyo
búscame en las noches sin estrellas
Guiame a tu orilla, alguna vez
llegare siguiendo las luces
llegare intentandolo otra vez
alguna vez volvere, te encontrare
cerrando los ojos, sintiendote cerca alguna vez.
Buscame con un faro
guiame a la orilla
llegare siguiendo las luces
llegare intentandolo otra vez
algun vez volvere, te encontrare
cerrando los ojos, sintiendote cerca alguna vez.

No hay comentarios:

Publicar un comentario